Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Όταν όλα σου πάνε σκατά από το πρωί...


Και ναι, η μέρα ξεκίνησε ιδανικά σήμερα...Την προηγούμενη, έβλεπα ταινίες γιατί έφαγα πιστόλι σε μια πρόσκληση για ρεμπετάδικο, και με πήρε αργά...ή μάλλον νωρίς το πρωί. Οπότε με το που πάει 5 λέω πάμε για άλλη μια ταινία, γιατί εάν κοιμηθώ τώρα δεν ξυπνάω πότε και bye bye ciao ciao η νευρολογία μετά.

Περιττεύει σαφώς να σχολιάσω ότι κοιμόμουνα σαν το ζώο νευρολογία και ακτινολογία, και με το που βγαίνω να πάρω το ποδήλατο, ο εφιάλτης ξεκινά...
Ξεκλειδώνω την σημειωτέον πολύ λεπτή μου κλειδαριά του πανάρχαιου ποδηλάτου μου...και πάω να ανέβω...Ναι ΟΚ...μόνο που συνειδητοποιώ ότι, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΕΛΑ! Με ψειρίσανε την σέλα τα καθίκια, που να την πάρουν και να βάλουν το παλουκόσελο στον κόλο τους να φτάσει στο σιγμοειδές! 
Μετά από ολιγόλεπτο μπινελίκομα της τύχης μου και τον τσογλανιών που μου την κάνανε, τραβάω κατά τη σχολή. Μετά από τον καθιερωμένο πρωϊνό καφέ με την γλυκειά μου Λάουρα να με ταντεύει που με κλέψανε τη σέλα, αποφασίζω να πάω να φτιάξω το ποδήλατο...
Πάω που λέτε τέκνα μου στο ποδηλατάδικο, 30 ευρά ο τζερεμές...Πάω μετά από το ΠΑΜΑΚ να κάνω ένα σορπράιζ που λέμε και στα βλάχικα στο τελευταίο μου βάσανο. Αφού έκατσα λίγο και εισέπραξα μπόλικη ψύχρα, τόσο που χρειάστηκε να κουμπώσω το μπουφάν παρότι βαρούσε ντάλα ο Ηλίας έξω, έφυγα για το σπίτι. Εκεί έρχεται το δεύτερο ντουβρουτζά...μύνημα: μα μου σου του δεν είμαι έτοιμη και να σε εξηγήσω κλπ. Νεύρα τσατάλια ο Volvox (γιατί είμεθα και εγωισταί!Πώς να γίνει...)
Πέφτω να ξεκουράσω το μυαλό μου μία ώρα και βάζω ξυπνητήρι για να πάω στην δουλειά...ακόμα θα κοιμόμουνα εάν δεν με έπαιρναν τηλέφωνο να με ρωτήσουν που είμαι...
Πραγματικά σήμερα είναι λες και με είδε στον ύπνο του ο Μητσοτάκης...τώρα έχω ένα πάρτυ που είμαι καλεσμένος, αλλά φοβάμαι να πάω...τα ευνοήτα παραλείπονται...Τέσπα τα βγαλα από μέσα μου και ηρέμησα...άει στα διάλα γαμώ την γκαντεμιά μου. Όχι ότι δίνεις καμιά δεκάρα για το τί μου συνέβη σήμερα, αλλά στα @@ μου κι όλας εσύ κάθησες και το διάβασες έτσι; Μη γελάς καθόλου! Παπάρι κι εσύ...ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΡΕ! ΟΛΟΙ!

Άιντε πλάκα κάνω...άμα πεθάνετε όλοι ποιος θα διαβάζει τις μαλακίες μου :P

EDIT: ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ>>>ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13 ΣΗΜΕΡΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ Η ΟΧΙ ΜΕΤΑ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου