Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Random χώσιμο...


Επειδή καιρό είχα να χώσω κανέναν εξάψαλμο, και γενικά επειδή καιρό έχω, είπα να τον γεμίσω λίγο δημιουργικά ρίχνοντας μερικά random θαψίματα...Κάποια από αυτά είναι ενδόμυχες σκέψεις που όλοι κάνουμε, αλλά κανένας μας δεν το παραδέχεται...Enjoy!

Σκέψη no1
Κοπελιά/παλικάρι έχεις κάτι δάκτυλα σαν του γκοτζίλα και νύχια σαν του κόμη δράκουλα και μου θες και πέδιλο/ανοικτό παππούτσι πώς σκατά λέγεται δεν ξέρω; Το ότι είναι στην μόδα αυτές οι μαλακίες δεν σημαίνει ότι σου πάνε....κωλοφάσιονβίκτιμ (όπως λέμε και στο χωριό μου)

Σκέψη no2
Είσαι φουλ στην κυτταρίτιδα, ο παγωμένος πατσάς τρέμει λιγότερο από ότι τα κωλομέρια σου όταν εσύ περπατάς, και μου θες και κοντή φουστίτσα;;;Για συμμαζέψου λίγο! Μου χαλάς την αισθητική!

Σκέψη no3 
ΟΚ φιλαράκο το ξέρουμε ότι χτυπιέσαι στα γυμναστήρια πρωί και βράδυ...δεν χρειάζεται να κοιτάς το δικέφαλο σου όταν μου δίνεις χειραψία!

Σκέψη no4
Φιλενάδα στα αρχίδια μου ειλικρινά που βαριέσαι στο λεοφωρείο! Εγώ δεν σου φταίω να αντέχω τη φλυαρία σου που αποφάσισες να πάρεις όλους μα όλους τους γνωστούς σου που είχατε να μιλήσετε από το δημοτικό τηλέφωνο και να τα πείτε για όλη τη διάρκεια της διαδρομής!

Σκέψη no5
Μην κοιτάζεσαι στις βιτρίνες για να δεις άμα σε στράβωσε η φράτζα! Γίνεσαι γελοία!

Σκέψη no6
Σταμάτα να με κοιτάς σαν χάνος με το βλέμμα <<κάπου σε ξέρω>> και έλα μίλα μου. Εμένα πάλι...στ' αρχίδια μου προφανώς με ξες δεν με ξες...

Σκέψη no7 
Καρντάση το να σε χτυπήσω φιλικά στον ώμο δεν σημαίνει ότι θέλω να σε γαμήσω, γι' αυτό χαλάρωσε. Δεν θα σε κάνει αυτού του είδους η επαφή με άνδρα πούστη!

Σκέψη no8
(Κι μια σκέψη για τους συμφοιτητές μου) Παιδιά όταν ο καθηγητής-ειδικευόμενος-whatever ζητάει βοήθεια για να κάνει π.χ. τοποθέτηση Foley, ΚΑΝΤΕ ΤΟ και μην αλληλοκοιτιέστε σαν μουσκάρια με ένα ύφος...<<Όχι εσύ κάντο!Μα σε παρακαλώ εσύ κάντο>>. Όχι τίποτα άλλο, αλλά εμ είστε μουσκάρια και δεν ξέρετε τον Χριστό σας από κλινική πράξη εμ σας πιάνει και ο ψευτοαλτρουισμός! Μην τυχόν και μας πούνε ότι ενδιαφερόμαστε για την ιατρική! Σιγά μην αποκτήσουμε και κόμπλεξ που επιλέξαμε αυτή τη σχολή! Αει σιχτίρι ποια!

Σκέψη no9
Είναι ένα δευτερόλεπτο, ή μάλλον κάτι λιγότερο από δευτερόλεπτο στο οποίο ο άνδρας καλείται να αποδείξει τα βρακιά που φοράει πετώντας π.χ. μια εξυπνάδα σε μια παρέα...Στο δευτερόλεπτο αυτό (μέχρι να ανοίξει το στόμα να πει κάτι δηλαδή) εάν προλάβει η γυναίκα του και τον κοιτάξει (όχι αγριοκοιτάξει, απλά κοιτάξει), έχει κάνει πίσω, μασάει την εξυπνάδα του και την κάνει τσίχλα :p

Σκέψη no10
Γιατί οι παππούδες είναι μονίμως έτοιμοι για καυγά;

Σκέψη no11
Όταν βάζεις ένα στάτους στο facebook και του κάνεις ο ίδιος like, θες να μας πεις <>, ή ότι δεν μας θεωρείς αρκετά έξυπνους να διακρίνουμε εμείς την εξυπνάδα από τη μαλακία και πρέπει να μας το δείξεις;

Σκέψη no12
Κοπελιά...όταν βάζεις κραγιόν, απ' ότι έχω ακούσει, το βάζεις μόνο στα χείλια σου! Όχι και στα δόντια σου...

Σκέψη no13 
Γιατί ρε γαμώτο όταν σε κάνει add γκόμενα στο facebook, έχεις τεράστιες πιθανότητες να είναι πατσαβούρι ή χοντρή;

Σκέψη no14
Προς καθηγητάδες...Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια ανακάλυψη που λέγεται ίντερνετ, και mail...Συνεπώς ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ, ή πάντε σπίτι σας να σκάψετε κανέναν κήπο! Ακαδημαϊκοί του 2011 είστε έλεος!

Σκέψη no15 
Ρε γραμματέα του εργαστηρίου...αφού είδα ξεκάθαρα, ότι παίζεις πασιέντζα...γιατί δεν με βοηθάς να συμπληρώσω την δήλωση μου για το Erasmus να μην χρειάζεται να τα διορθώνω 15.000.000 φορές;

Σκέψη no16
Είστε φοιτητές πάρτε το χαμπάρι...εάν δεν σας αρέσει η σχολή σας απλά σηκωθείτε και φύγετε! Εμένα που μ΄αρέσει μη μου δημιουργείτε κόμπλεξ!

Σκέψη no17 
Το πότε προλαβαίνεις και τα κάνεις όλα, είναι μια ηλιθιότητα και μισή. Κόψε από ύπνο, φαΐ, masturbation και καφέδες και θα βρεις χρόνο για όλα. Αντιθέτως με τα λεφτά, ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ!

Σκέψη no18
Ηλίθιε πάρε επιτέλους σορτσάκι μαγιό! Δεν μπορώ να βλέπω τις κοιλάρες και τις μπουτάρες σου στην παραλία μου έρχεται αναγούλα! Κάποτε ήσουνα αθλητής! Τώρα είσαι πατσοκοιλιάς!(ΥΓ.1 ΟΚ άρχισα να γίνομαι διαστροφικός :p) (Υ.Γ.2 Χαχ σας πρόλαβα μερικούς μερικούς ε;)

Σκέψη no19
Spam...θέλω να φτάσω στην 20 και δεν μου κατεβαίνουν άλλες ιδέες για κράξιμο...

Σκέψη no20 
Χώνω για τους άλλους αλλά καλός μαλάκας είμαι κι εγώ...Έχω πεινάω από τις 14.00, έχει φτάσει 18.20 ακόμα πεινάω και κάθομαι και γράφω μαλακίες! 

Άιντε φτάνει και για σήμερα, σας αφήνω, με γεια σας, όποιον/α τον/την ενόχλησε κάτι να μας πει για να καταλάβουμε όλοι τί ακριβώς μαλακία από τις παραπάνω κάνει, και για να προλάβω τους λοιπούς καραγκιοζάκους, ναι γράφω και για μένα  :p 

Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου