Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Γιατί μπαμπα;

 -Γιατί μπαμπά ο ουρανός είναι γαλάζιος;
-Παίρνει το χρώμα από τα όνειρα των παιδιών.
-Η αγάπη μπαμπά έχει χρώμα;
-Ναι παιδί μου, έχει το χρώμα του δροσερού ρόδου στην ξερή έρημο
-Τα σύννεφα γιατί υπάρχουν;
-Για να ξεκουράζονται τα πουλιά και να πλαγιάζουν οι ερωτευμένοι άγγελοι αγόρι μου.
-Τα πουλιά ακούν μουσική;
-Ακούν την φλογέρα του ανέμου που τρέχει ανάμεσα από τα κλαδιά και την κιθάρα του νερού μέσα στο ρυάκι.
-Και τι είναι τελικά μουσική;
-Μια νεφέλη που γίνεται ήχος, ένα όνειρο που γίνεται μελωδία και ένας έρωτας που γίνεται συναυλία.
-Τι υπάρχει στο σκοτάδι;
-Η ελπίδα να ανάψει ένα φως.
-Μπαμπά τι εύχεσαι;
-Να σε κρατάει σφιχτά ο Θεός στην αγκαλιά του.
-Και τι ελπίζεις;
-Να συνεχίσεις να μ' επισκέπτεσαι στα όνειρα μου αγοράκι μου. Να σε παίρνω από το χέρι και να πάμε βόλτα στην φεγγαρόστρατα. Να σου δείχνω με το δάχτυλο τους κακούς και του καλούς και να σου μιλήσω γι αυτά, που δεν πρόλαβες να ζήσεις...

Το παραπάνω, το έγραψα πριν 4 χρόνια για έναν φίλο μου, που παραλίγο να φύγει για ταξίδι χωρίς επιστροφή! Αφιερωμένο ρε Άλεξ να σαι πάντα δυνατός, χιουμορίστας και καλλιτεχνάρα!

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!
    Και πάνω απ' όλα ομορφότερο, γιατί ο φίλος σου είναι μια χαρά! Πραγματικά, η ζωή είναι γεμάτη θαύματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mia xara akrivos den einai alla einai ontos polu kalitera apo oti tha mporouse! I zoi einai ena thauma filtate, to ksereis alloste...Liga second meta tin isoilektriki grammi o anthropos mporei kai anakamptei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή